EN LITEN GODBIT I VÄNTANDE STUND!

Hej igen!
Ja snart drar jag igång med skvallerbloggandet igen! Men i väntande stund ska ni få en smaskig gobit!

Dessie har blivit avstängd igen pga ett inlägg om kissie. Många hann inte läsa detta inlägg. Men det gjorde jag! Och jag printade det! How great is that?

Vill du ha bilden med dessies inlägg?  Mejla till [email protected]  och lämna en kommentar i det här inlägget.
För om jag publicerar bilden, riskerar jag att bli avstängd jag med! och det vill ni väl inte?


Annars då? Jo, jag har haft en underbar sommar, och snart drar somsagt bloggandet igång igen! Men först ska jag fixa en ny design och lite sånt. Great huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I kommentarsfältet kan du skriva vad du vill, elakt som snällt. Men du ska veta att jag inte bryr mig, men som den skvallerdrottning som jag är så kan du förlora en av dina största hemligheter.. kisses <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du blogg?:

Kommentar:

Trackback