DESSIE - AVSLÖJAD?




Den här killen
 påstår att ha har avslöjat dessie. Han säger att  "Från väldigt säkra källor så har jag nu fått fakta som avslöjar Desirées stora bluffar som bloggerska. Jag har bland annat fått veta att hon inte alls bär på några 20,000 läsare." (  Du kan läsa inlägget om du klickar på länken ovan! )

Sen dessie blev avstängd från blogg.se så har han tappat enormt med besökare, inge bryr sig om henne och hennes urkassa blogg längre! Såklart att hon överdriver sitt antal läsare, det gör många, så jag undrar om den här kille som         "avslöjat" dessie , verkligen är ärlig, eller själv bara är ute efter fler besökare?

Men själv skulle jag säga att dessie tiden är över, you had youre fifteen minutes of fame babe!

Håll utkik efter mer!


Kommentarer
Postat av: emelie

euw! hatar dessie!

2009-07-11 @ 23:12:17
Postat av: frida

han vill nog ha uppmärksamhet, men hon överdriver nog också lite. =)

2009-07-11 @ 23:13:08
URL: http://itisfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

I kommentarsfältet kan du skriva vad du vill, elakt som snällt. Men du ska veta att jag inte bryr mig, men som den skvallerdrottning som jag är så kan du förlora en av dina största hemligheter.. kisses <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du blogg?:

Kommentar:

Trackback