I´M NOT A BAD PERSON

Hahahahah, att folk ens orkar kommentera sånt här!? Speciellt när jag inte bryr mig ett dugg!
Jag älskar att leva just mitt liv, och varför tror ni att elaka kommentarer i en blogg ska kunna sänka mig totalt och få mig att göra saker i mitt liv annorlunda?
Jag skrattar är jag ser era kommentarer, för det här är ingen extremt seriös blogg, som dessie`s . Hon provocerar på allvar för att få läsare, medans jag bara skriver.




Men ni ska veta, att jag är ingen dålig människa, men om någon gör något elakt mot mig, så kan det hända att jag gör något elakt tillbaka. Jag kan säga ungefär som jag sa när man var liten ; " det var inte jag som började " . För det var det inte, och ni har väl inte glömt att läsa texten som står över kommentarsfältet? Just det.  Så lilla gumman, som du skriver så har jag rätt att göra så! Vadå dubbelmoral? hahah.



Kommentarer
Postat av: en beundrare

varför kan du inte lägga uut en bild på dig, vill gärna se hur du ser ut :)?! MJAU eller äru kanske lite för ful ? nnaw lägger du inte ut bilder på dig själv får man väl tolka det som om du är fulast i världen aight

2009-07-10 @ 14:43:15
Postat av: haha

din blogg är asbra baby ! man kan läsa exakt allt man är intresserad av SKVALLER höhö! keep it that way

2009-07-10 @ 14:44:39
Postat av: blossip svarar

SVAR; " en beundrare " om jag visade en bild på mig själv så skulle ju alla veta vem jag är, och det kanske inte är det bästa då jag kanse umgås i samma kretsar som dom jag skvallrar om? Och jag kan garatera dig att jag inte är ful, men om du vill tro det, så varsegod! För jag vet att det inte är sant, för jag vet allt!



och "haha" , visst är skvaller något av det roligaste som finns? i love it!



kisses <3!

2009-07-10 @ 22:40:30
URL: http://blossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

I kommentarsfältet kan du skriva vad du vill, elakt som snällt. Men du ska veta att jag inte bryr mig, men som den skvallerdrottning som jag är så kan du förlora en av dina största hemligheter.. kisses <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du blogg?:

Kommentar:

Trackback