KISSIES POJKVÄN?

kissies bilddagbok

Kissies bilddagbok är öppen för alla, medlem eller inte. Trots att hon lämnat ut sitt andvändarnamn på bloggen, så lämnar hon också ut mer av sitt privatliv!
Sånt gillar vi, right?

Men iallafall, så har det dykt upp en bild som föreställer blondinen hånglande med en kille, vem är denne? Någon hon hånglat upp på fyllan, eller kanske the man off her dreams?
Hon försöker hålla det hemligt, men hur ska hon kunna lyckas med det när jag befinner mig i samma land som hon ?

Håll utkik efter mer!

Kommentarer
Postat av: Thomasine

Fin blogg :)

2009-07-07 @ 23:35:15
URL: http://thoomasine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

I kommentarsfältet kan du skriva vad du vill, elakt som snällt. Men du ska veta att jag inte bryr mig, men som den skvallerdrottning som jag är så kan du förlora en av dina största hemligheter.. kisses <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du blogg?:

Kommentar:

Trackback