LUGN DAG

Det har varit en lugn lördag i bloggvärlden. Jag antar att nästan alla - lixom jag - var ganska bakfulla imorse.
Kissiemjauo har bestämt sig för att stanna inne och ha en lugn hemmakväll, medan kenza funderar på att gå ut och festa med sina vänner.

Visst vi alla gillar att släppa loss och festa, men kenza.. hmm, ja hon festar bara mer och mer.. Är jag den enda som tycker att hon ser sliten ut?

Själv då? - vad ska jag göra?
Jag måste ju säga - utan att skryta, att jag tillhör stockholms socitet, så jag är alltid upptagen. Men ikväll blev det inget festande - man är ju inte som kenza, hallåå? - däremot så gick jag tillsammans med min familj på  festmiddag hos min vän och hennes familj, vi åt god mat och drack ljuvligt god champange, ganska trevligt ändå, fast på något sätt så råkade jag bryta av min ena nagel, men jag får gå och fixa det imorgon, kanske får pengarna tillbaka eftersom att jag gjorde manikyren idag! =(


mina naglar, innan middagen

Men nog om mig, det här är trots allt en skvallerblogg om bloggvärlden och dom som styr den, men jag har fått önskemål om att berätta mer om mig själv, men vem jag är kommer jag aldrig avslöja!
Men lite om mitt liv skadar inte att smyga in då och då, medan bloggvärlden är stilla.

Håll utkik efter mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I kommentarsfältet kan du skriva vad du vill, elakt som snällt. Men du ska veta att jag inte bryr mig, men som den skvallerdrottning som jag är så kan du förlora en av dina största hemligheter.. kisses <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du blogg?:

Kommentar:

Trackback