PAOW <3 KRILLE ? - HÄR FÅR DU SVAREN!

Jaa ni, hur är det egetligen med krille och paow?
Det finns många obesvarade frågor;

Är dom tillsammans?
Är krille gay?
Är inte paulina ihop med en turk?


Jag ska reda ut era problem!

 Paow och krille är " på G " . Inge av dom vet om det kommer leda någonstans, men alla vill väll bara hångla lite ibland?

Krille är inte gay, han är halvt gay . ( säger man så? ) Krille är nämligen bi.
Och för er oallmänbildade människor, så betyder det att han är intresserad av både tjejer och killar. Vem vet, Amir kanske står på tur?

Och nej, paulina är inte ihop med någon turk, dessie snodde honom från henne, ganska lågt va?

Håll utkik efter mer!



Kommentarer
Postat av: EmmaEriica

Jag menar det också :D

2009-07-08 @ 21:20:45
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: elin

Svar: på vilket sätt är jag lik min syster? hehe :P

Nej, jag skäms inte för henne, jag älskar henne för den hon är, hon är min syster :)

va?

2009-07-08 @ 21:33:16
URL: http://elintyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

I kommentarsfältet kan du skriva vad du vill, elakt som snällt. Men du ska veta att jag inte bryr mig, men som den skvallerdrottning som jag är så kan du förlora en av dina största hemligheter.. kisses <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du blogg?:

Kommentar:

Trackback