PAOWS NYA HÅR - KISSIES VERK?



I juni detta år så hade kissie med en bild på paulina i sin "dissarlista" . Hon dissade fult och slitet löshår, så hon la in en bild på paow och hennes löshår, hon la också till en pil och texten  " usch? "
Och nu, när kissie och paow känner varandra, så har paulina helt plötsligt kastat bort sitt slitna löshår och skaffat nytt. Själv tycker jag att hon blev väldigt söt med sitt nya löshår, och det är ju självklart, för kissie har bra smak...

Håll utkik efter mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I kommentarsfältet kan du skriva vad du vill, elakt som snällt. Men du ska veta att jag inte bryr mig, men som den skvallerdrottning som jag är så kan du förlora en av dina största hemligheter.. kisses <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du blogg?:

Kommentar:

Trackback