SNART SÅ..

Det har varit lugnt och stilla i bloggvärlden ett tag nu.
Men idag kommer dessie tillbaka till stockholm med trasiga naglar, rufsigt hår och hästskit på klackskorna.
Undra vad som kommer hända? Kommer dessie hålla sig lugn, eller börja mucka med paow, som verkar ha glömt bort sin "bästis" ? Deras förra bråk var nog ett PR trick, men alla vet ju att paulina är en bättre person än dessie. Eller är det så?
Kanske dom bara framstår så i sina respektive bloggar?



Själv ska jag till skärgården, till ett av våra sommarställen idag. Så under dagen kommer inget skvaller upp, men om ni har något smaskigt att dela med er av kan i mejla mig, för jag kan läsa min mejl i min nya iphone!
så vi hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: yeah, it's the true about Dessié.

gå in på dessie och läs "En syn ni sett förut..", kolla på bilden, alltså pattarna, hur många strumpor har hon lagt i tjocktröjan och putat ut pattarna? men seriöst titta på alla hennes bilder hur hon putar och visar BH:n och grejer..

2009-07-13 @ 13:16:11
Postat av: Anonym

http://sarajasims.blogg.se/

2009-07-14 @ 19:10:40

Kommentera inlägget här:

I kommentarsfältet kan du skriva vad du vill, elakt som snällt. Men du ska veta att jag inte bryr mig, men som den skvallerdrottning som jag är så kan du förlora en av dina största hemligheter.. kisses <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du blogg?:

Kommentar:

Trackback