SORRY !

Oj, oj! Vad är jag för en skvallerbloggare egentligen?

Nej, men det här är inte mitt fel.
Som jag skrev i inlägget nedan så befinner jag mig i stockholmsskärgård i våran sommarvilla.
På något konstigt sätt så fungerar inte internet, och min mobil har blivit fuktskadad, så det har varit lite trixit för mig att uppdatera, men nu fungerar internet so i´m back!


Så nu;

Senaste nytt!

Kenza de alkohlisten har stuckit till kreta för att supa sig full med sina vänner. hmm.

Kissie däremot är hemma, men ska snart dra med färjan till finland tilsammans med gaybloggaren amir, det blir nog mycket fest där med!

Paulina är med sin familj i estland just nu. Hmm, varför åker man till estland av alla ställen? Är inte det ett land fullt av typ prostituerade? paow ser iaf inte så glad ut..



Dessie pessie är ju hemma i stockholm, men inte uppdaterar hon för det?!

håll utkik efter mer!

Kommentarer
Postat av: nicole$pinord

väldigt fin design på bloggen, och haha rätt roligt skvaller ;p

2009-07-17 @ 00:23:05
URL: http://nickorv.blogg.se/
Postat av: bella

Fin blogg du har:D



www.bellalahdo.blogg.se

2009-07-17 @ 11:31:33
URL: http://bellalahdo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

I kommentarsfältet kan du skriva vad du vill, elakt som snällt. Men du ska veta att jag inte bryr mig, men som den skvallerdrottning som jag är så kan du förlora en av dina största hemligheter.. kisses <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du blogg?:

Kommentar:

Trackback